Вгору

Обмін і повернення

На які товари надається гарантія?

На всі товари в нашому інтернет-магазині поширюються гарантійні зобов'язання. Залежно від особливостей товару, сервісної політики виробника, спеціальних акцій термін гарантії може варіюватися від 1 до 36 місяців – дізнатися його можна в характеристиках, що цікавить Вас позиції.

Чим відрізняються товари з скороченою гарантією від товарів з розширеною гарантією?

Багато товарів в нашому магазині для зручності покупців пропонуються з двома варіантами гарантії: скороченою (наприклад, 3 місяці / 100 днів) і розширеної (12 місяців / 500 днів). Гарантійні зобов'язання в обох випадках нічим не відрізняються, відрізняються лише терміни дії гарантії, а разом з ними і ціна - товари з скороченою гарантією мають більш привабливу ціну.

Чим підтверджується гарантія?

Для підтвердження гарантійних зобов'язань Вам достатньо пред'явити гарантійний талон виробника або гарантійний талон нашого магазину. Перевірка комплектності та відсутність дефектів у виробі здійснюється при передачі товару покупцеві. Комплектність виробу визначається описом виробу або посібником експлуатації.

Як відбувається обмін і повернення купленого товару?

Звертаємо вашу увагу, що обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, на лічильнику телефону не більше 2 хвилин розмов, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т.п.

Якщо товар не працює, обмін або повернення здійснюється тільки за наявності висновку авторизованого виробником сервісного центру з підтвердженням, що умови експлуатації не були порушені.

Як відбувається перевірка товару?

При покупці клієнт повинен самостійно перевірити товар і розписатися в гарантійному талоні, тим самим підтверджуючи відсутність механічних пошкоджень та інших дефектів, а також повну справність виробу. Чи не перевірений в момент передачі з якої-небудь причини товар вважається справним, і в разі звернення буде обслужений в Сервісному Центрі згідно " Закону про захист прав споживачів ".

Що необхідно для звернення по гарантії?

Для прийому товару по гарантії Ви повинні зберегти:
  • повний комплект товару;
  • цілісність і всі компоненти упаковки;
  • ярлики;
  • заводське маркування.

Чим відрізняється гарантія магазину від гарантії офіційного сервісного центру?

У нас Ви можете вибрати товари з офіційною гарантією від виробника, або обмежитися гарантією магазину. Різниця лише в тому, що з офіційною гарантією Ви зможете особисто звернутися в будь-який авторизований виробником сервісний центр, а у випадку з магазинної гарантією - всі турботи про Ваш товар візьмуть на себе наші фахівці.

Як відбувається гарантійний ремонт товару?

Підтвердженням права на безкоштовне гарантійне обслуговування служить заповнений гарантійний талон виробника або гарантійний талон нашого магазину. У талоні обов'язково повинні бути вказані: модель, серійний номер товару, гарантійний термін і дата продажу. Також в гарантійних талонах Ви знайдете адреси і телефони авторизованих сервісних центрів.

Якщо в гарантійний період придбане у нас виріб вийшло з ладу з вини виробника, воно буде відправлено в сервісний центр. Якщо несправність неможливо усунути в авторизованому сервісному центрі, то ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.

Що необхідно мати для обміну або повернення?

Від Вас потрібно надати нам
  • товар з повною комплектацією;
  • гарантійний талон зі штампом магазину і підписом клієнта;
  • документ, що підтверджує оплату;
  • висновок сервісного центру обов'язково з відміткою про те, що товар має « Істотний недолік » і сервісний центр не може усунути заявлену несправність, а тому товар підлягає обміну.

Чи може сервісний центр відмовити в гарантійному ремонті?

Тільки в таких випадках::
  • порушення схоронності гарантійних пломб;
  • наявності механічних і інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • порушення правил використання, викладених в експлуатаційних документах;
  • несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару, а також будь-які зміни в роботі стандартної операційної системи (перепрограмування пристрою, злом систем захисту, налаштування не сертифікованого ПЗ);
  • неправильного заповнення гарантійного талона;
  • якщо серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений./font>

Які несправності не є гарантійними?

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:
  • природний знос або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження (дефекти, заподіяні клієнтом);
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);
  • пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням в мережі;
  • пошкодження, викликані неправильним підключенням до електромережі;
  • ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
  • пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.

Де можна дізнатися адреси сервісних центрів?

Список авторизованих сервісних центрів вказано в оригінальному гарантійному талоні, якщо ви не змогли його знайти або у вас виникли будь-які складності - Ви можете уточнити актуальний адресу сервісного центру у наших експертів.